Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Monique Bakel - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen... - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Monique Bakel - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen...

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 December 2007 | Nederland, Rosmalen

Nog maar één nachtje slapen en dan gaat de reis echt beginnen! Afgelopen week ben ik al druk bezig geweest met inkopen, inpakken en afscheidsfeestjes :-)
Vrijdag was mijn laatste werkdag, ben nu officieel werkloos :-s Vrijdag met bijna alle collega's nog geborreld in stamcafé de Likkepot. Was erg gezellig! Met de laatste acht daar nog gegeten en daarna nog met Saskia, Werner en Jan vd Zanden after-party in de Bierelier gedaan.
Zaterdag met de hele familie thuis tapas gegeten, ook dat was erg leuk. Opa's en oma's even uitgelegd waar Thailand ligt en wat ik er nou precies ga doen. Oma van Bakel viel bijna van d'r stoel toen doordrong dat ik toch echt alleen ga ;-)
Maandag nog borrel in de stad gedaan als afscheid van wat teamgenootjes en toen ben ik echt begonnen met inpakken. Morgen vlieg ik om 14.25 uur vanaf Schiphol en ik kom 7.00 uur in de ochtend lokale tijd in Bangkok aan. Nu nog even gezellig met de familie op oma's verjaardag en dan op tijd naar bed!

Nog bedankt voor alle lieve kaartjes, smsjes en e-mailtjes! Ik ga er van genieten en zal jullie op de hoogte houden.

Liefs Monique

  • 05 December 2007 - 20:34

    Nena:

    He vriendinnetje, heel veel plezier nogmaals!!! ik ga je missen...
    dikke kus

  • 05 December 2007 - 20:49

    Kim:

    ey mo, geniet er van!!!!! lekker warm iig;)!
    Dikke kus

  • 05 December 2007 - 21:42

    Nelly En Maarten:

    Hoi Monique

    Bedankt voor het doormailen van het adres van jouw dagboek!
    Hoewel wij aan de andere kant van de wereldbol leven zijn we heel benieuwd naar jouw avonturen. Terwijl jij de zonnige kant van moederaarde gaat bewandelen zitten wij hier al volop in de sneeuw. In de zomer is hier de algemene bezigheid grasmaaien wat door het groeizame weer soms wel 2 x per week moet en nu is het seizoen van sneeuwruimen aangebroken. (Wat allebei gelukkig Maarten's taken zijn).

    Las ik het goed en ga jij na Thailand skiles geven? Eerlijk gezegd kan ik me wel voorstellen dat oma bijna van haar stoel afviel toen ze hoorde dat jij helemaal alleen gaat. Een aantal weken geleden vertelde ze ons dat jij vrijwilligerswerk gaat doen in Thailand, op mijn vraag of jij alleen ging zei ze meteen: nee natuurlijk niet, Monique zorgt altijd dat alles goed geregeld is en doet alleen maar dingen die veilig zijn. Je bent toch haar oudste kleindochter en in haar ogen is alles wat jij doet goed en geweldig hoewel ze dit toch wel heel erg spannend vindt.
    Een kleine waarschuwing van je oude tante: het nadeel van het verlaten van Nederland is dat je misschien niet meer terug wilt naar dat kleine kikkerlandje.
    We blijven jou volgen via je dagboek en wensen jou een goede reis en heel veel plezier!

    Groetjes Nelly en Maarten en natuurlijk een poot van Dico

  • 05 December 2007 - 22:35

    Vief:

    Lieve schat, heeeel veel plezier!! Geniet ervan! Ook heel veel succes met je vrijwilligerswerk natuurlijk! Ben benieuwd of je net zo verliefd op dat land terug komt als ik!! Hele dikke zoen Vief

  • 06 December 2007 - 09:26

    Marloes:

    Hey Mo,
    Op dit moment zit je nog in de auto onderweg naar Schiphol en heb ik je nog even gesproken. De komende tijd doen we het op deze manier!
    Geniet ervan en hou ons op de hoogte van alles wat je meemaakt!
    Kus Marloes

  • 06 December 2007 - 15:33

    Linde:

    Veel plezier!

  • 06 December 2007 - 15:55

    Rob:

    Ha Monique,

    Heel veel plezier tijdens je trip!! Ik hou je verhalen, uiteraard buiten werktijd, goed in de gaten!

    Tot later! Ofwel; lao ger jun!

    net wat je wil!

    groeten,
    Rob

  • 06 December 2007 - 17:24

    Neeltje:

    heej mo!zo druk gehad dat ik niet meer op de comp ben geweest, maar natuurlijk heeeel veeeel plezier!!! geniet ervan en ben benieuwd naar je eerste foto's:)! was de reis allemaal goed gegaan? nou tot het volgende berichtje maar weer:)!
    liefs

  • 07 December 2007 - 09:25

    Angela:

    hoi lievert, wat vervelend dat je niet kan bellen met je telefoon. fijn dat je wel hebt kunnen bellen vanuit de stad. wij kunnen jou dus wel bellen en sms-en,eventueel moeten we dan een tijd afspreken dat wij jou proberen te bellen eens in de zoveel tijd. het is hier heel slecht weer het stormt.veel plezier, hou je taai en veel liefs mama

  • 07 December 2007 - 11:14

    Milou:

    Hey Mo! Nog geen tijd gehad om je eerste berichtje te lezen:O. Vind nog steeds jammer dat ik er maandag niet bij kon zijn:(. Dus voor nu staat al vast, als je terug bent gaan we een goede welkom-terug-borrel doen (ver in de toekomst maar dat maakt niet uit;)).
    Verder een goede vlucht gehad? En net als neel, tot het volgende bericht uit Thailand:D.
    Liefs XXX

  • 07 December 2007 - 13:02

    Lobke:

    Hey mo, maak er iets leuks van!! Veel plezier! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rosmalen

Monique

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 34077

Voorgaande reizen:

19 December 2008 - 13 April 2009

Hinterglemm 2009

28 Juli 2008 - 27 Augustus 2008

Holland Heineken House Beijing

09 Februari 2008 - 29 Maart 2008

Skilesgeven in Hinterglemm 2008

06 December 2007 - 29 Januari 2008

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: