Het HHH is geopend!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Monique Bakel - WaarBenJij.nu Het HHH is geopend!!! - Reisverslag uit Beijing, China van Monique Bakel - WaarBenJij.nu

Het HHH is geopend!!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

10 Augustus 2008 | China, Beijing

Eindelijk is het zover! Het Holland Heineken House is open!! Na anderhalve week van opbouw zijn we 7aug rond 14.00 uur officieel open! Erica Terpstra en de dochter van Heineken hebben het huis officieel geopend en meteen was het al drukker dan verwacht!

De dag voor de opening heeft Erica Terpstra ons toegesproken in een speach en is langs alle outlets geweest. Wat een tof mens is dat! Mijn nieuwe held! Erg toegankelijk ook, al meerdere mensen hebben een terpstraatje gehaald = Even lekker knuffelen met Erica!

Ik sta samen met vier andere meiden en twee mannen van Perry sport in de Merchandise shop. De eerste paar dagen gingen echt prima. Al lekker wat verkocht. Echt leuk om te doen. Onze outlet-manager Diederik Vos is Marketing manager van Heineken. Echt een toffe kerel om mee te werken. Mochten nog de atleten- en artiestenruimtes inrichten. Hebben dus lekker geshopt in de Ikea :-)

Eergisteren hebben we het eerste feest gehad. Na de openingsceremonie. Omdat die zo killing lang duurde gingen veel gasten meteen naar huis. 80% van de feestgangers was crew, erg leuk. Gisteren hebben we de eerste huldiging gehad van een judoka, Ruben Houkes, een bronzen medailles. En daarna nog een optreden van Jan Smit! Ook helemaal top!!
Om 2uur ging het huis dicht en hebben we met allen crewleden nog geborreld buiten. Jan Smit en Edwin Evers hebben met gitaar gezongen. We hebben daarna 2uur lang met zn allen staan zingen! Helemaal top! Ook Ruben Houkes kwam nog even meefeesten. Wat een gouden avond! :-D

Heb ook al de nodige celebs gezien. Maxima en Willem Alexander, Balkenende, Jeroen Delmee, Linda de Mol, etc. etc.

Heb ook nog kaartjes voor hockeywedstrijden kunnen bemachtigen. Ga drie keer naar een wedstrijd van dames of heren. Heb steeds acht kaarten dus kan een hoop crewleden meenemen, erg gezellig!!

Zijn ook nog naar de Chinese muur geweest. De foto's spreken denk ik voor zich. Hoe indrukwekkend!! Zucht...

Vanavond moet ik van 5 tot 12 werken en daarna weer feesten met Jan Smit!
Hoe is het NL?? Neen, top dat je huis verkocht is!! Gefeliciteerd!

Laat snel weer wat horen! Liefs Monique

  • 10 Augustus 2008 - 09:58

    Claire:

    Monique!!!!!

    Ik ben net terug van Mallorca en moest dus even je berichtjes inhalen!
    Klinkt superrrrrrrrr gaaaaaaaf! Wat een ervaring hee!!
    Leuke foto's ook!
    Geniet er van meid, ik kijk toe op tv;)
    xxxxx

  • 10 Augustus 2008 - 10:27

    Vita:

    Hee mo!!
    leuk om je volgende avontuur weer zo te lezen! je vermaakt je zo te lezen weer prima! Best een beetje jaloers hoor,,maar ik zit hier ook prima in het mooie zuid-afrika..haha!
    dikke kus

  • 10 Augustus 2008 - 11:31

    Marijke:

    Mo, wat super zeg! Doe mij zo'n leuk oranje-shirt uit die shop van jou ;) Het lijkt me zo'n super ervaring! Enjoy! XX

  • 10 Augustus 2008 - 16:11

    Fieke:

    He Mo!

    Leuk om weer van je te horen!!! En zo leuk dat je alles van dichtbij mee maakt! Hebben je ouders de wedstrijd van NL vandaag nog een beetje overleefd? Wat een pokkeweer zeg!!

    En die foto's!!! Ik ben gewoon srakeloos zo gaaf allemaal!

    Tsja en ik bestel ook vast zo'n mooi oranje shirt :D Wat moeten die kosten;)
    Have fun meis en ik blijf je verhalen volgen!

    Kus

  • 10 Augustus 2008 - 19:04

    Martin:

    Hej Mo,

    leuke fotos en lijkt me een superervaring,

    Skoll from Stockholm

  • 10 Augustus 2008 - 20:44

    Marloes:

    Heyhey,
    Ik heb je verhaal nog niet kunnen lezen maar ben al helemaal jaloers vanwege je foto's!! Gaaf man!!!!!!!
    Kus Marloes

  • 11 Augustus 2008 - 06:54

    Linde:

    Wat heb jij een slecht leven zeg! ;)

    Gaaf dat je naast werken ook die wedstrijden bij kan wonen en nog wat van China ziet. Geniet ervan, want volgens mij vliegt de tijd!!!

    Kus

  • 13 Augustus 2008 - 05:15

    Angela:

    alles wat mo geschreven heeft is waar. het is hier fantastisch. het hhh is een ervaring appart vooral met al die nl-ers.

  • 13 Augustus 2008 - 09:02

    Koen:

    Erg leuk om op deze manier toch ook even mee te kunnen genieten van dit mooie evenement.

    Leuk spontaan verslag en foto's. Heerlijk, lekker Nederlands!

    Ik heb een klein vraagje aan Monique. Jij werkt toch in de Merchandising shop? Is er een mogelijkheid om spullen te kopen of via internet of ergens in Nederland?

    Hoor graag van je. Heel veel plezier jullie nog daar.

    M.vr.gr. Koen

  • 19 Augustus 2008 - 09:10

    Nena:

    he mo,
    ja wij zijn kei blij dat het huis verkocht is.

    maar nu over jou. wat een gave foto's zeg! vooral van de chinese muur. lijkt me echt een ervaring apart.
    dikke kus

  • 19 Augustus 2008 - 19:16

    Maura:

    ciao Monique,

    Ik wordt enthousiast met al die mooi foto's ....wie weet volgende keer in Londen kom ik ook maar dan wel in de italiaanse huis. Geniet nog van deze dagen en arrivederci in Olanda.
    liefs
    Maura

  • 19 Augustus 2008 - 19:28

    Irene:

    Heey Monique,
    Alles goed? Ik hoop dat je het leuk hebt
    in China. Lijkt mij ook leuk om
    daar te zijn. Nog een fijne
    vakantie.

    Groetjes Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Holland Heineken House Beijing

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2008

Bye bye Beijing...

10 Augustus 2008

Het HHH is geopend!!!

02 Augustus 2008

Ni Hao!!!

25 Juli 2008

Nog één nachtje slapen...!
Monique

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 34147

Voorgaande reizen:

19 December 2008 - 13 April 2009

Hinterglemm 2009

28 Juli 2008 - 27 Augustus 2008

Holland Heineken House Beijing

09 Februari 2008 - 29 Maart 2008

Skilesgeven in Hinterglemm 2008

06 December 2007 - 29 Januari 2008

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: